Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ogenj&mocarela določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Zaslonka, Mitja Ilc s.p. (v nadaljevanju ponudnik).

Splošni pogoji poslovanja te spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ZVPot,na podlagi priporočil GZS  in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo Mitja Ilc.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga (vključno z garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Cene v spletni trgovini

Vse cene so v eurih in vključujejo 22% DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno.

Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Veljajo cene navedene v spletni prodaji in so končne. Popusti se obračunajo samo kot akcijski artikli ali količinski popust. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Ogenj&mocarela sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ogenj&mocarela.

Rok dobave blaga

Predviden rok dostave vam bo posredovan takoj, ko bo opravljen pregled naročila s strani spletnega centra oz. 1 delovni dan po oddaji naročila. V kolikor je za naročen izdelek rok dobave daljši vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih, ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji, ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Plačilo in prevzem blaga

Naročeno blago pošljemo s pomočjo dostavne službe ali preko pošte. Blago se vedno plača po predračunu. Pred dobavo vam sporočimo ustrezni znesek in takoj, po prejemu plačila za naročeno odpošljemo blago. Poštnina za pošiljko se poravna ob prevzemu  poštarju!

V kolikor ne dostavimo vseh naročenih artiklov v eni pošiljki, krijemo stroške naknadnega pošiljanja mi.
Riziko transporta prevzame prodajalec.

Morebitno poškodbo embalaže ali količinski manjko nam morate pismeno javiti najkasneje v roku 48 ur od prevzema blaga na naslov: info@ogenjinmocarela.si

Postopek obveščanja o nakupu

1. Naročilo in oddaja naročila

Kupec izbere željen artikel in ga s klikom na gumb "V KOŠARICO" naloži v košarico. Po zaključenem nalaganju artiklov v košarico s klikoma na gumb "ODDAJ NAROČILO" dostopi do obrazca za naročanje izbranih artiklov. V obrazec kupec vpiše vse potrebne podatke in odda naročilo s klikom na gumb "POTRDI NAROČILO". V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše potrditveni tekst in hkrati prejmete obvestilo/pogodbo (pogodba je v Slovenskem jeziku) po elektronski pošti, s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Če tega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati oziroma popravi naročilo preko elektronske pošte info@ogenjinmocarela.si ali telefona 040 639 981. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke k naročilu.

2. Naročilo potrjeno

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavni rok zelo dolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavi, ali pa celotno naročilo stornira. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Izdaja računa

Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vračilo blaga (odstop od pogodbe)

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta in kataloška prodaja), iz kakršnegakoli razloga vrnete v 14 dneh od prejema. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (vračila) blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži. Če je kupec artikel že uporabil, odstop od pogodbe ni več možen.

Vrnitev kupnine bo izvedena takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

Napake ob naročanju

V kolikor kupec ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke naj jih čim prej sporoči ponudniku.
Kupec ima pravico, da nas v 15 dneh po prejemu blaga pisno obvesti, da odstopa od pogodbe,
ne da bi navedel razlog za svojo odločitev, nato pa mora v roku 15 dni vrniti blago nepoškodovano in
neuporabljeno v originalni in nepoškodovani embalaži. Prodajalec se zavezuje, da bo v roku 15 dni po prejemu obvestila kupcu vrnil celotno kupnino. Kupec nosi stroške vračila blaga. Obvezna predložitev original računa!

Jezik komuniciranja je slovenščina. Z naročilom se smatra, da je stranka (kupec) seznanjena z določili pogodbe na daljavo in da jih sprejema (pogodba o prodaji blaga na daljavo). Račun arhivira ponudnik in kupec. Za reklamacije in vračilo je kupec dolžan preložiti original račun.  Za pravopisne napake ne odgovarjamo. Slike so lahko tudi simbolične.

Reklamacija / Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko kupec uveljavlja za vsak kupljeni izdelek. To pomeni, da lahko kupec zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku, in sicer v 2 mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po 2 letih od prevzema, pa ponudnik ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.

Napaka je po ZVPot:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Grancija izdelkov

Splošna garancija je 12 mesecev. Garancija ne velja, če kupec z artiklom ni ravnal v skladu z navodili ali v duhu "dobrega gospodarja".

Način vračila

Ob vračilu mora kupec priložiti: kopijo računa, izpolnjen obrazec za vračilo in drugo dokumentacijo (v kolikor je potrebna). Kupec lahko blago vrne tako, da ga osebno prinese na sedež podjetja ali pa pošlje po pošti.

Varstvo osebnih podatkov

Upravitelj spletnega centra www.ogenjinmocarela.si, Mitja Ilc s.p. je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Zbranih informacij ne bomo razkrivali tretjim osebam. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Zakonsko določen čas bomo hranili IP naslove vseh obiskovalcev spletnega centra, pri registriranih članih pa tudi ostale zbrane podatke (ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije med ponudnikom in kupcem).

Skladno z zakonom ima kupec pravico do dostopa in popravka svojih osebnih podatkov. Podatke lahko spremenite v svojem uporabniškem računu ali pa s pisnim zahtevkom ponudniku.

Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke in podatke o nakupovanju.

Mitja Ilc s.p. ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe vaše računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter viruse, ki bi lahko prizadeli vašo opremo, zaradi vašega obiska strani, njene uporabe ali brskanja po njej, ali vašega prenosa kakršnihkoli materialov, podatkov, besedil, slik in video ali avdio zapisov iz te strani.

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.
V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. 

Morebitne spore bosta prodajalec in kupec reševala sporazumno. V primeru, da do sporazuma ne pride je za razrešitev spora pristojno sodišče na sedežu ponudnika.

top